12 skäl vara naken på jobbet



  • Chefen kallar dig alltid arsle, så nu ska han få se...

  • Du kan utnyttja bildskärmens strålning och få en billig solbränna.

  • Ett innovativ sätt att äntligen få träffa snyggingen på personalavdelningen.

  • "Jag skulle gärna betala för middagen, men jag glömde plånboken i mina byxor..."

  • Det får de där läskiga killarna från Marknadsföring att sluta stirra på din urringning.

  • Du vill se om det är som i drömmen.

  • Så att du med lite hjälp från hissmusiken kan lägga till "magdansös" till ditt CV.

  • Stänkande flottyrfett är så svårt att få bort från arbetsuniformen.

  • Folk slutar stjäla dina pennor sedan de sett var du har dem.

  • Det drar uppmärksamheten från det faktum att du kom till jobbet hög.

  • Det håller den där snobbiga Liza Marklund-Högström på helspänn.

  • Clinton vill ha det så när Hillary är bortrest.

  • Kommentarer
    Postat av: life of hanna jakobsson ♥

    svar: jahaa du menar så, jag har ingen aning de var min designer som gjorde det ! ♥

    2009-09-12 @ 15:14:41
    URL: http://hannoow.blogg.se/
    Postat av: Thalina

    Hahahaha Var hittar du allt? Kram Thalina

    2009-09-12 @ 16:09:05
    URL: http://thalina.blogg.se/
    Postat av: Veiken

    Hahaha! Jag skulle skrämma chefen så att jag fick lönehöjning direkt! Hög lön via skrämsel. Bra va? kram

    Postat av: Stevie

    Godmorgon Annsan!



    Men Ooops då!

    Lite kallt för årstiden!



    Ha en bra Söndag!



    Kram

    Stevie

    2009-09-13 @ 06:30:50

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:
    :-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

    Trackback
    RSS 2.0