Ordspråk och Humor.

Dagens Ordspråk

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.





Kvinnliga hormoner i öl                                                


Igår meddelade amerikanska forskare att man funnit kvinnliga hormoner i öl. Empiriska bevis har också framtagits. Forskarna har låtit 100 män dricka 6 liter öl var. Resultatet är helt entydigt. Samtliga män (100%) gick upp i vikt, pratade oavbrutet och kunde inte köra bil. Fler tester är för närvarande inte planerade.



Bartendern                                                             


En lagom berusad man på en bar ställde ner ett glas och backade tre meter. Därefter sa han till bartendern:
- Ska vi slå vad om 500 spänn på att jag kan stå här och kissa i glaset utan att det kommer en enda droppe utanför?
Det är väl lugnt tänkte bartendern, mannen var ju skapligt berusad. Så mannen drog ner gylfen och började kissa, men han träffade inte en endaste droppe i glaset, utan kisset kom överallt i baren. Bartendern skrattade och tog emot sina pengar. Men bartendern var tvungen att fråga:
- Det där var ju omöjligt från början, varför ville du slå vad?
Då svarade mannen:
- Ser du killarna som ser förvånade ut därborta?
- Ja, vad är det med dem? frågade bartendern. Jag slog vad med dem om 500 spänn var, om att jag kunde kissa ner hela din bar och du ändå bara skulle stå och skratta efteråt...


Kommentarer
Postat av: amanda

detsamma :)

2009-03-05 @ 18:08:16
URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: Fenixmona

Aha...sååå berusad var han inte då i alla fall...Vi, min ungdomsvän och jag kom ifrån varann för flera år sen...men det väcker upp gamla minnen!Kramiz

Postat av: ulle

hahaha, dom var bra, den första var klart bäst!

2009-03-05 @ 20:09:09
URL: http://makrames.blogg.se/
Postat av: syren

6 liter öl det är inte så lite det.Den sista som kissade var ju bra, Problem på metro kunde få in ett inlägg men kommentarenar kan jag inte se än. kram

2009-03-05 @ 20:24:18
URL: http://www.metrobloggen.se/abc
Postat av: Liz!

Det ordspråket skulle min Energitjuv behöva läsa

2009-03-06 @ 07:50:08
URL: http://www.metrobloggen.se/spirulina
Postat av: Veiken

Jaha, männen måste hinka i sig en massa öl för att kunna bejaka sin kvinnliga sida! Jag behöver ingenting!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0