SKRATTET

En man sitter hemma och kollar sport på tv när hans fru
frågar:
- Kan du fixa lampan i hallen?
Han tittar snett på henne och säger:
- Ser jag ut som en elektriker?
- Men kan du fixa kylskåpsdörren då?
- Laga kylen? Ser jag ut som en kylmontör?
- Jaha, men du kan väl åtminstone fixa trappsteget vid
ytterdörren.

- Jag är ingen snickare och fixar inga trappsteg! Ser det ut
som att det står Järnia i pannan på mig? Nu får de väl ändå
vara nog! Jag går till puben...

Han går till puben och dricker några timmar och börjar få
skuldkänslor och bestämmer sig för att gå hem och laga de
trasiga sakerna. När han kommer hem märker han att trapp-
steget är lagat, lampan i hallen fungerar och att kylskåpsdör-
ren är hel.

- Älskling, hur har det här gått till?
- Tja, efter du hade gått satte jag mig på trappan och grät
lite. Just då passerade en ung man och frågade vad som var
fel och jag sa som det var. Han erbjöd sig att fixa alla sakerna
om jag antingen hade sex med honom eller bakade en kaka.
- Jaha, sa mannen: Vad blev det för sorts kaka?
- Men Hallååååå... Ser jag ut som en konditor eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah jag skrattade högt när jag läste detta a:)

så kan det gå när mannen inte hjälper till.

2008-10-10 @ 01:41:08
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: marie abrahmsson

Den tycker jag är ur bra....hahahahahahahahaha

2008-10-10 @ 10:30:48
URL: http://annsan_

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0