Bringar lycka.

En dag gick en gammal dam till Bank of Canada Med en stor väska, full med pengar. Den gamla damen insisterade på Att Få tala med bankdirektören för Att Öppna ett sparkonto, eftersom För because därför att - som hon sade - hon hade Mycket pengar.


Efter Mycket diskussion tog en anställd med henne till direktörens kontor.
  
Bankdirektören frågade henne Hur mycket hon ville Satta i.
 
Hon Sade 165.000 dollar.
Han blev nyfiken och frågade Hur hon hade Kunnat Spara en så stor summa pengar.
 
Den gamla damen sade Att hon slagit vad.
 
Mycket förvånad frågade Direktören: Vilken sorts vadslagning?
 
Den gamla damen sade: Till exempel, jag slår vad om 25.000 dollar Att dina testiklar är fyrkantiga.

Direktören började skratta och påpekade Att Detta slagg vad var Omöjligt Att vinna!

Den gamla damen svarade: Vill du slå vad?

Visst, svarade Direktören, jag kan garantera Att mina testiklar Inte är fyrkantiga.

Den gamla damen sade till Honom: Säg mig Hur mycket vi slår vad om, så kommer jag tillbaka imorgon kl 10 med min advokat vittne som, om det är OK för dig.
 
Inga problem "Sade Direktören.

Den kvällen blev Direktören Mycket nervös
över Vadet och tillbringade en lång stund
framför spegeln för Att undersöka SINA
testiklar, vände på dom i alla riktningar, om
och om igen, för Att Försäkra sig om Att hans
testiklar Inte kund ses som fyrkantiga Så Att
Han var Säker på Att vinna Vadet.


Nästa dag, precis kl 10 kom den gamla
Damen med sin advokat till bankdirektörens
kontor.


D

Direktören drog sedan ner SINA byxor Så Att
Hon och hennes advokat kund se allt.

Den gamla damen Kom närmare och frågade
Honom om hon fick Röra vid dem.



Naturligtvis, varsågod!, Sade Direktören, med tanke på Att det var så som Mycket pengar stod på spel, Du måste Vara 100% säker.

Damen började leende Göra vad hon hade bett om.

Direktören tittade upp och såg advokaten dunka Sitt huvud mot väggen.
 
Han frågade den gamla damen: Vad gör han?

Hon svarade: Det är antagligen för Att jag slog vad med Honom om 100.000 dollar Att jag omkring kl 10 idag skulle Hålla Bank of Canadas direktörs testiklar i mina händer!






Kommentarer
Postat av: åsa

underbar hemsida, verkligen! kram

2009-10-16 @ 08:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0