MÄN OCH MOLN


MÄN OCH MOLN

Vad har män och moln gemensamt?
När de dunstar blir det en bra dag

Vad är en man i saltsyra?
- Ett löst problem

Vad säger en man som sitter i vattnet till midjan?
- Det här går över mitt förstånd

När är en man värd 10 kr?
- När han hämtar kundvagnen

Vad är en man som hoppar ut från 15:e våningen?
- Ett bidrag till "Bo bättre"

Vad är skillnaden mellan hundmat och en man?
- I hundmat finns det mer hjärna

Varför ska en kvinna hellre vara söt än klok?
- För män kan se bättre än tänka

Vad är skillnaden mellan en man och yoghurt?
- I yoghurt finns det kultur

Vad kallas män som mist 90% av sin intelligens?
- Änkemän

Varför finns män över huvudtaget?
- För att vibratorn inte kan klippa gräsmattan

SKICKA DETTA TILL ALLA TJEJER SOM BEHÖVER FÅ SIG ETT SMILE IDAG

Ett litet leende skadar ju aldrig!


Kommentarer
Postat av: ulle

Här sitter jag mitt i natten och inte kan sova, men fnittra kan jag, fniss,fniss....

2009-02-08 @ 03:44:07
URL: http://makrames.blogg.se/
Postat av: Lena

Hahaha va bra!jag skrattar ska du veta!duktigt av dig!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0